Polityka zwrotów

Polityka zwrotów

Mamy 14-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że mają Państwo 14 dni od otrzymania artykułu na zgłoszenie zwrotu.

Aby kwalifikować się do zwrotu, artykuł musi być w takim samym stanie, w jakim został otrzymany, nieużywany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Konieczne będzie również posiadanie paragonu lub dowodu zakupu.

Aby rozpocząć proces zwrotu, prosimy o kontakt pod adresem: bonusdealpl@gmail.com. Prosimy pamiętać, że zwroty należy wysyłać na następujący adres:

[tu wstaw adres do zwrotów]

Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, wyślemy Państwu etykietę zwrotną oraz instrukcje, jak i gdzie odesłać przesyłkę. Artykuły odesłane do nas bez wcześniejszego zgłoszenia zwrotu nie będą przyjmowane.

W razie pytań dotyczących zwrotów, prosimy o kontakt pod adresem: bonusdealpl@gmail.com.


Uszkodzenia i problemy

Prosimy o sprawdzenie zamówienia przy odbiorze i niezwłoczny kontakt, jeśli artykuł jest wadliwy, uszkodzony lub otrzymali Państwo niewłaściwy produkt, abyśmy mogli ocenić problem i go rozwiązać.


Wyjątki / artykuły niepodlegające zwrotowi

Niektóre artykuły nie podlegają zwrotowi, takie jak towary łatwo psujące się (np. żywność, kwiaty, rośliny), produkty spersonalizowane (np. zamówienia specjalne lub produkty na zamówienie) oraz artykuły higieniczne (np. kosmetyki). Nie przyjmujemy także zwrotów materiałów niebezpiecznych, łatwopalnych cieczy ani gazów. W przypadku pytań dotyczących konkretnego produktu prosimy o kontakt.

Niestety nie przyjmujemy zwrotów produktów zakupionych w promocji ani kart podarunkowych.


Wymiany

Najprostszym sposobem, aby otrzymać to, czego Państwo oczekują, jest zwrot posiadanego artykułu, a po zaakceptowaniu zwrotu dokonanie osobnego zakupu nowego produktu.


Unia Europejska, 14-dniowy okres

Bez uszczerbku dla powyższego, jeśli towary są wysyłane do Unii Europejskiej, mają Państwo prawo anulować lub zwrócić zamówienie w ciągu 14 dni, z dowolnego powodu i bez podania przyczyny. Jak wyżej, artykuł musi być w takim samym stanie, w jakim został otrzymany, nieużywany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Konieczne jest też posiadanie paragonu lub dowodu zakupu.


Zwroty pieniędzy

Poinformujemy Państwa po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu, czy został on zaakceptowany. Jeśli tak, zwrot pieniędzy zostanie dokonany automatycznie na pierwotną metodę płatności w ciągu 10 dni roboczych. Prosimy pamiętać, że bank lub firma obsługująca kartę kredytową może potrzebować dodatkowego czasu na zaksięgowanie zwrotu.

Jeśli minęło ponad 15 dni roboczych od zatwierdzenia zwrotu, prosimy o kontakt pod adresem: bonusdealpl@gmail.com.